2017. június 2., péntek

Helyzetjelentgetős

Sziasztok! Régen volt ilyen bejegyzés, igaz? Ne aggódjatok, nem a visszavonulásomat jelentem be, vagy ilyesmi. Egyszerűen csak ma, irodalom órán kedvet kaptam egy ilyen bejegyzéshez. 
Erőteljesen gondolkozom azon, hogy a továbbiakban a valódi nevemen folytassam a blogolást, úgy érzem, kezdem "kinőni" a Rhyssa Gray nevet. Valamint, nem gondolom, hogy titkolnom kéne a hobbimat, vagy ilyenek, hiszen nem szégyellem, hogy írok és hogy szeretem a kpopot. 

Továbbá, azt tervezem, hogy rendszeressé teszem a "Mi is történt velem mostanában?" című posztokat. Megpróbálok egyfajta rendszert bevezetni az életembe, hiszen mostanában elég zavaros volt minden. Szóval a "Mon Refuge" inkább lesz ilyen személyes blog, mintsem novellás/cikkes, ahogy először terveztem. Meg persze a cím maga alapjában véve azt jelenti: A menedékem, szóval ennek megfelelően sok mindent fogok megosztani itt.

Ez persze nem azt jelenti, hogy a kis szösszeneteim elmaradnak. Most is készülőben van egy, "Mint mágnes a fémet" címmel, amit amint befejezek és átnézek, már posztolok is. Ezúttal nem fanfiction, nincs páros, csak két névtelen lány egy pékségben. 

Szóval, akkor most jöhet a helyzetjelentés. 

Ma végre lezártak az utolsó tantárgyból is, töriből. Felelnem kellett az ötösért, de az akadályt sikerrel vettem, óra előtt mindent bevágtam, aztán visszamondtam. Tegnap annyira fájt a fejem, hogy képtelen voltam tanulni rá, de tudom magamról, hogy egy negyed órás szünetben, egy jó kávé mellett bármi megy, így tegnap inkább csak lazultam, és megpróbáltam túlélni.
Szóval történelem év végi ötös: pipa.

Ez volt az iskolában. Hazaértem, és elkezdtem rendbe rakni a szobámat - megjegyzem, igazán ráfért már. Mostanában nem igazán volt rá időm, így most, hogy felszabadultam, nagyon jó érzés volt a tanuláson kívül mással is foglalkozni. 

Most pedig? Ezt a bejegyzést írom. Ez után pedig valószínűleg a Back Again új fejezetét fogom, vagy talán végre belekezdek abba, ami már lassan egy hónapja a fejemben mászkál. 

Azt hiszem, ennyi lett volna. Most pedig megyek megváltoztatni a nevem. Itt kezdem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése